Späť

Farmársky štýl...

Pridané: 17.12.2012 21:15:00 Počet zobrazení: 3189

17 December 2012

Traja bratia Petersenovci zo štátu Kansas urobili hudobný klip na dnes už neuveriteľne populárnu pieseň skupiny PSY z Južnej Kórey "Gangnam Style". Prerobili tento hit na paródiu s názvom " Farmer Style - Farmársky štýl."

Iba za 13 dní si hudobný klip, "Farmer Style" pozrelo viac ako 10 miliónov ľudí z celého sveta na YouTube.

Ako bolo vtipne a aj s veľkou dávkou irónie uvedené v editoriále známeho Kanadského Capital-Journal:

„Kto už dnes potrebuje Gangnam style, keď my máme Farmer Style!“

Kliknite na dole umiestnený obrázok na zobrazenie tejto vtipnej paródie!

 Text pesničky sa začína slovami:

“We love agriculture, and we want the world to know it”

“We all need farmers to provide us with our food, food, food, food!”

Voľný preklad:

"Milujeme poľnohospodárstvo, a chceme, aby to svet vedel"

"Všetci potrebujeme farmárov, aby nám zabezpečili, jedlo, jedlo, jedlo!"
 

Ako uvádza CNBC, toto video pomohlo vrátiť rodinné farmárčenie a poľnohospodárstvo späť na "internetové mapy" a trio bratov sa v okamihu zmenilo na neoficiálnych vyslancov poľnohospodárstva, ktorí pomáhajú preklenúť „priepasť“ medzi spotrebiteľmi a farmármi.

Cieľom klipu bolo upriamiť pozornosť na to, kto naozaj sme a ako tvrdo na farme pracujeme, aby sme „nakŕmili svet," hovorí Greg Peterson, jedna z hviezd na videu. Veľké mestá sú príliš ďaleko od miest, z ktorého jedlo pochádza.

Viac si prečítajte na CNBC.

Posledné prieskumy urobené v uliciach veľkých miest USA týkajúce sa farmárčenia len potvrdzujú obavy Petersonovcov, že mnohí Američania si ani neuvedomujú, že sú vzdialení od toho, ako sa reálne vyrábajú potraviny.

Veľa spotrebiteľov opýtaných v rámci tejto kampane nepoznalo mnohé z dôležitých faktov o poľnohospodárstve v USA, napríklad vrátane tých, ako veľa ľudí „nachová“ jeden americký farmár, dnes to predstavuje číslo 155 a tiež koľko pracovných miest je podporovaných cez odvetvie poľnohospodárstva (24 miliónov).

Kliknutím na tento odkaz si pozrite 10 minútové video týkajúce sa tohto prieskumu tu.